Zasady napraw oferowanych przez OGÓLNOPOLSKIE CENTRUM NAPRAW Produktów MAXDATA-BELINEA
Proponujemy
Państwu kompleksową usługę naprawy produktów MAXDATA i BELINEA w systemie
"door to door" (od drzwi do drzwi).
- kompleksowa diagnostyka, wykrycie usterki i wykonanie wyceny naprawy;
- naprawa urządzenia oraz kompleksowe testy po naprawie;
- zwrot naprawionego urządzenia kurierem DPD do Zlecającego/Użytkownika
Aby zasady były czytelne, wprowadziliśmy jedynie dwie stawki dotyczące usługi standardowej:
1. dla Monitorów LCD
2. dla Notebooków i komputerów PC (łącznie z BTX)
W cenie usługi standardowej oferujemy:
- podstawową naprawę taką jak poprawa montażu, reset oprogramowania, regulacja, ustawianie zegara i fazy, porady techniczne itp. lub ekspertyzę z wyceną kosztów.
W przypadku braku zgody na naprawę odeślemy urządzenie do Zlecającego/Użytkownika wraz z ekspertyzą i wyceną, kończąc czynności serwisu na usłudze standardowej.
W przypadku usługi standardowej jak i tej wymagającej Państwa akceptacji, opłatę może przyjąć od Państwa kurier DPD zwracając sprzęt odsyłany z Centrum Serwisowego. Faktura za usługę (z możliwością zapłaty u kuriera), protokół naprawy lub ekspertyza z wyceną dołączone będzie do sprzętu.
Aby skorzystać z napraw wykonywanych przez Ogólnopolskie Centrum Napraw Produktów
MAXDATA – Belinea należy:
1. Zgłosić uszkodzenie telefonicznie pod numerem 022 219-81-18, podając:
- Model urządzenia
- Dokładny opis usterki
- Dokładny adres odbioru z kodem pocztowym - dla kuriera
- Imię i nazwisko osoby zgłaszającej
- Telefon i email kontaktowy
- Termin odbioru: dla firm - godziny pracy firmy, dla osób
prywatnych odbiór w godzinach 12-15 (z uwagi na czas pracy kurierów)
Zgłoszenia do godziny 11.00 powinny zostać zrealizowane tego samego dnia, po
godz. 11 - następnego dnia roboczego.
Urządzenia są odbierane kurierem DPD (dawny Masterlink)
2. Unikalny numer RMA nadawany jest przy przyjęciu do serwisu.
3. Po naprawie urządzenie jest odsyłane kurierem pod adres podany w
zgłoszeniu.
Klient otrzymuje PROTOKÓŁ NAPRAWY z informacją o wykonanych czynnościach.
W przypadku reklamacji naprawy, prosimy o powoływanie się na numer RMA w
formacie EX_PIR_xxxx (gdzie xxxx jest kolejnym unikalnym numerem naprawy)
UWAGA!!
Prosimy o zdejmowanie haseł zabezpieczających bądź ich podawanie
przy zgłaszaniu (lub w przesyłce). W przypadku braku podania hasła serwis
zastrzega sobie prawo do jego zdjęcia jeśli wymaga tego procedura testowania po
naprawie. Zastrzegamy sobie również prawo do wykonania testów wyłącznie na
dyskach serwisowych bez testowania na dysku docelowym.
Prosimy o zapakowanie urządzeń (szczególnie monitorów) w oryginalne kartony i
styropiany. W przeciwnym wypadku odpowiedzialność za złe spakowanie i
ewentualne uszkodzenia podczas transportu spada na właściciela urządzenia. W
przypadku braku oryginalnych opakowań prosimy szczególną uwagę zwrócić na
bezpieczne zapakowanie matrycy, rogów urządzenia oraz umieszczenie w
kartonie zastępczym bez luzów. Podczas odbioru przesyłki kurierskiej prosimy o
obejrzenie dokładnie opakowania i w przypadku widocznych uszkodzeń opaowania lub urządzenia prosimy o
spisanie z kurierem Protokołu Uszkodzenia Przesyłki !! W DNIU DOSTAWY !! w przeciwnym wypadku reklamacja przez firmę kurierską nie zostanie uwzględniona.
![]() ![]() |