Zasady napraw oferowanych przez OGÓLNOPOLSKIE CENTRUM NAPRAW Produktów MAXDATA-BELINEA 


Extrade

Proponujemy Państwu kompleksową usługę naprawy produktów MAXDATA i BELINEA w systemie "door to door" (od drzwi do drzwi).

Standardowa oferta obejmuje :
- odbiór uszkodzonego urządzenia kurierem DPD i dostarczenie go do Centrum Serwisowego;
- kompleksowa diagnostyka, wykrycie usterki i wykonanie wyceny naprawy;
- naprawa urządzenia oraz kompleksowe testy po naprawie;
- zwrot naprawionego urządzenia kurierem DPD do Zlecającego/Użytkownika

Aby zasady były czytelne, wprowadziliśmy jedynie dwie stawki dotyczące usługi standardowej:

1. dla Monitorów LCD
2. dla Notebooków i komputerów PC  (łącznie z BTX)

W cenie usługi standardowej oferujemy:

- transport kurierem w dwie strony (door-to-door)
- podstawową naprawę taką jak poprawa montażu, reset oprogramowania, regulacja, ustawianie zegara i fazy, porady techniczne itp.  lub ekspertyzę z wyceną kosztów.

Złożona przez Państwa dyspozycja przyjęcia zlecenia oznacza zgodę na usługę standardową.


W przypadku gdy naprawa będzie wykraczała ponad opisane czynności (np. konieczność wymiany komponentów) zostaną Państwo poproszeni o decyzję co do dalszych czynności serwisowych. Po akceptacji naprawy zgodnie z przedstawioną wyceną, usługę wykonamy w terminie do 5 dni roboczych (w uzasadnionych przypadkach termin może ulec wydłużeniu).
W przypadku braku zgody na naprawę odeślemy urządzenie  do Zlecającego/Użytkownika wraz z ekspertyzą i wyceną, kończąc czynności serwisu na usłudze standardowej.

W przypadku usługi standardowej jak i tej wymagającej Państwa akceptacji, opłatę może przyjąć od Państwa kurier DPD zwracając sprzęt odsyłany z Centrum Serwisowego. Faktura za usługę (z możliwością zapłaty u kuriera), protokół naprawy lub ekspertyza z wyceną dołączone będzie do sprzętu.


Na wszystkie naprawy udzielamy 90 dniowej GWARANCJI.


Aby skorzystać z napraw wykonywanych przez Ogólnopolskie Centrum Napraw Produktów MAXDATA – Belinea  należy:

1. Zgłosić uszkodzenie telefonicznie pod numerem 022 219-81-18, podając:
-   Model urządzenia
-   Dokładny opis usterki
-   Dokładny adres odbioru z kodem pocztowym - dla kuriera
-   Imię i nazwisko osoby zgłaszającej
-   Telefon i email kontaktowy 
-   Termin odbioru: dla firm - godziny pracy firmy, dla osób prywatnych odbiór w godzinach 12-15 (z uwagi na czas pracy kurierów)
Zgłoszenia do godziny 11.00 powinny zostać zrealizowane tego samego dnia, po godz. 11 - następnego dnia roboczego.

Urządzenia są odbierane kurierem DPD (dawny Masterlink)

2.  Unikalny numer RMA nadawany jest przy przyjęciu do serwisu.

3. Po naprawie urządzenie jest odsyłane kurierem pod adres podany w                 zgłoszeniu.

Klient otrzymuje PROTOKÓŁ NAPRAWY z informacją o wykonanych czynnościach.

W przypadku reklamacji naprawy, prosimy o powoływanie się na numer RMA w formacie EX_PIR_xxxx (gdzie xxxx jest kolejnym unikalnym numerem naprawy)

UWAGA!!

Prosimy o zdejmowanie haseł zabezpieczających bądź ich podawanie przy zgłaszaniu (lub w przesyłce). W przypadku braku podania hasła serwis zastrzega sobie prawo do jego zdjęcia jeśli wymaga tego procedura testowania po naprawie. Zastrzegamy sobie również prawo do wykonania testów wyłącznie na dyskach serwisowych bez testowania na dysku docelowym.

Prosimy o zapakowanie urządzeń (szczególnie monitorów) w oryginalne kartony i styropiany. W przeciwnym wypadku odpowiedzialność za złe spakowanie  i ewentualne uszkodzenia podczas transportu spada na właściciela urządzenia. W przypadku braku oryginalnych opakowań prosimy szczególną uwagę zwrócić na bezpieczne zapakowanie matrycy, rogów urządzenia oraz umieszczenie  w kartonie zastępczym bez luzów. Podczas odbioru przesyłki kurierskiej prosimy o obejrzenie dokładnie opakowania i w przypadku widocznych uszkodzeń opaowania lub urządzenia prosimy o spisanie z kurierem Protokołu Uszkodzenia Przesyłki  !! W DNIU DOSTAWY !! w przeciwnym wypadku reklamacja przez firmę kurierską nie zostanie uwzględniona.

Jeśli chcesz wyrazić opinię o naszym serwisie - zadzwoń 022 219-81-18
lub napisz tomasz.juszkiewicz@extrade-systems.com This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it  
 
                Belinea                             maxdata